Jälva skit helvettes dag!

Jag är så sur! Sur, sur, sur så jag kan gå upp i atomer! Och ledsen så jag bara vill springa och låsa in mig på toa och sitta där hela dagen. Jag vill inte jobba idag! Ska det vara så jävla svårt att få lite ledigt, visserligen är jag bara här en månad men iaf! Det suger hästpung! Man jobbar för att få pengar så man ska kunna göra roliga saker. Men kan man det? NEJ!!! Eftersom man jobbar! Jag suger, jag vill inte vara hemma! Jag vill vill väl fan till Malmö som alla andra människor! Kul att jobba så man inte får någe liv eller ha roligt. Under dom dagarna ni är borta ska jag isolera mig! Idag suger, så kom inte för nära för då biter jag. HÅRT!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen det där


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback