måndag.

Jag sov på tåget in till stan. Det finns verkligen inget värre tycker jag för man vet hur dum man ser ut när man sitter där och nickar. Jag brukar ju själv skratta åt andra som sover.. Men ibland är det ju omöjligt att hålla ögonen öppna. När vi fikade ringde min telefon på andra sidan rummet så jag spelade dansband för hela avdelningen, hoppas att det uppskattades för jag skulle blivit glad... och det blev jag ju iofs! Jag har fått fler personnummer ):  Jag fattar inte att man är så trött fasst man sovit så perfekt. Din arm är mina sömnpiller! Fasst aj vad jag hade ont i magen!

Och nu har jag några hälsningar till Emma!
I need Daim glass i veckan!
Glöm för guds skull inte P3 mellan 10-11! (vilken frikvens?)
JAG TREATADE! hahahahha!  

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag behöver också glassen!!!!!!!
99,3
och
Hahahahaha! Treat is the shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback