måndag.

Då var det måndag igen, möjligtvis världens sämsta måndag till och med! Sov katastrof dåligt i natt, skulle legat kvar på soffan! Mycket skönare! Sen vaknar man att det är iskallt i rummet och så dimmigt ute så att man knappt ser en meter utanför fönstret. Och med blanka och rödsprängda ögon ska man sen försöka göra sig lite fin till jobbet. Efter 30 minuter lyckades jag iaf att se ut som en riktig kontorstant redo för jobbet i vita jeans, Annicas jacka, hög klackat och min nya shal. Kände mig rätt fånig.. Fick skjuts in av Sten till Odenplan så jag slapp iaf tåget! Nu ska jag få en sockerkick av en massa varm choklad! Väntar med spänning.

Efter i fredags blev det en slapp helg. Åkte i lördgs en timme till Huddinge för att gå på intervju. Satte mig på bussen i Huddinge och busschaffören ber mig att säga till om han kör fel väg för han hittar inte! Som om jag skulle hitta där borta.. Kom iaf rätt och gick sedan runt i några fina cirklar innan jag fick fråga en 12 årig tjej vart Baren låg. Var där i 15 minuter och fick sedan åka hem i en timme efter att ha missat tåget med 1 minut och fick vänta i 30.. Kom hem halv 10 och kollade klart på parlamentet. Sen började vi kolla på en usel film! Jag och Sten somnade i varsin soffa och Annica roade sig med datorn. I går blev det bara soffliggandes och röstning såklart, jag och Sten fick alla rätt när vi lyckades lägga i lapparna rätt och slicka igen alla kuverten :) Och Annica misslyckades totalt med att spela in OTH!!! Så jag vet ingenting, jag får ont i magen bara jag tänker på det. Hörde ju bara på musiken hur bra det var, så det är bäst att hon spelar in det innan hon knatar till skolan idag! Jag längtar tills imorrn, jag måste dansa! Mamma åkte ju till Aten förra veckan så det blev inge mer träning efter förra tisdagen.. Och inge idag.. Jag har dessvärre lite svårt att komma på hur danserna gick just nu.


"Rådmansgatan? Vilket land är det?" Ibland måste ju till och med jag erkänna att ungar kan vara rätt söta ibland..


Bajbaj!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback