måndag.

Snart blir det Alab och Road Runners igen :( Jag vill inte! Jag vill inte ha skitiga kläder, jag vill inte svettas, jag vill inte få ont i ryggen, jag vill inte sitta med dom tråkiga gubbarna! Jag vill sitta här vid min dator och knappa lite som alla andra kontorstanter. Jag vill ha hörklackat och kjol och kunna dricka varmchoklad när jag känner för det! Men det är bara att acceptera läget och försöka hitta något nytt.. 

Inatt hade jag världens stördaste dröm, eller iaf en del av den. Nr 1 var med, aspackad.. Och allt var jättekonstigt, tyvärr kan ni inte få veta vad som hände.. Sov på fel sida av sängen inatt så imorrse när jag vaknade var jag helt förvirrad plus att min mobil inte låg bredvid mig så det tog ett år innan jag kunde stänga av alarmet. Fönstret var öppet så det var iskallt i hela rummet, tog på mig morgonrocken och gick upp för att duscha. När jag duschat klart märker jag att jag inte har någon handduk i badrummet! Lyckades iaf torka, sen blev det stress och sovande i bilen in till stan och på tunnelbanan. Ikvää ska jag lägga mig senast 11, helst 10. 

Babaj  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback