Mills har massa ansvar!

Moahahaha!! Jag får också kladdkaka på mitt jobb! Konsult Anna ska sluta imorrn så hon bjussar på massa tårtor, måste erkänna att hennes kladdkaka blev godare än den jag gjorde i veckan.. Tur att ingen här smakat den. Nu är jag jätteduktig på mitt jobb och har en massa ansvar. Jag ansvarar nämnligen för att 350 pers kommer in på rätt utbildningoch jag ska dela in dom i 7 grupper. Förrut när jag gjort liknande har det gjorts förrut och det har funnits en exakt "mall" jag ska följa. Men det här är första gången dom gör på det här sättet så jag får göra hur jag vill! Och Berit som enligt mamma inte kan administration är inte så bra på att planera så hon har gett mig fria händer, känns riktigt bra! Jag ska maila runt till en massa chefer och grejer. Det här är det roligaste hittills! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback