Morakke.

Jag var 95% säer på att jag kunde gena genom parken för att komma till resturangen. Det såg jag ju på kartan. Men nej! Jag följer Sl beskrivningen och går en omväg på 20 minuter när den korta vägen bara tog 5 att gå! Men, men jag kom itid iaf. Det var mest en "hej det jag jag som är Camilla, så här ser jag ut" intervju som på Café Entree. Han verkade trevlig men orolig för att jag bodde så långt borta fast att jag sa att jag redan jobbade här på Gärdet... Han skulle iaf ringa mig imorrn. Jag funderar på lönen för det är bara 5 timmar om dagen, vilket betyder att man missar en del timmar i veckan. Får se hur det blir. Man skulle ju iaf kunna jobba där ett tag så man får den där erfarenheten man behöver för att få de jobb man egentligen vill ha.. Hoppas, hoppas. hoppas!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback