motionsparty!

I helgen blev jag bjuden till Enköping satt och tänkt på det nu och kom på att det skulle vara vältigt trevligt. Bussresa tur & retur, middag och inträde på någon stor klubb för 200 kronor. Skulle vara helt okej! Men bisy som man är så har man ju planerat "motionsparty" för alla människor. Anneli ringde inte tillbaka till mig igår så vet inte om hon kommer men det är bäst för henne! För då blir vi 12 pers, perfekt till 3 lag. Och glidtacklas får man faktiskt inte göra! För då slåss jag med bandyklubban :) Hoppas att dte blir kul och lyckat, annars ska jag aldrig med planera något! För dom senaste gångerna jag planerat har inget gått rätt så sista chansen nu. Och Anders kommer, han är trevlig :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback