onsdag.

Det är frukostmöte på mitt jobb så jag har inte fått något att göra än. Läser mina gamla inlägg ist.. Och väntar på at mamma ska skälla ut Mats lite, hon sa nämnligen att hon skulle göra det idag på frukostmötet. Jag har alltid velat höra henne skälla ut honom eftersom hon tydligen brukar göra det ibland.. Har ätit min limpmack, den var till min stora besvikelse inte så god idag, inte ens chokladen smakade som det brukar :( 

Det känns som att mitt jobb här snart är klart, som att Carina inte kan komma på mer till mig att göra. Så nu börjar jag stressa sönder igen. Jag är fan snart arbetslös igen, jag klarar inte av det igen. Att bara gå hemma hela dagarna och veta att man inte kommer få några pengar den 25. Och Melles har inte hört av sig och inte Jensens och inte dom andra 50 ställena jag skickat ansökningar till. Så den som säger att jag inte försökt slår jag gul och blå! Jag vill inte jobba som städare jag också, det kommer inte gå! Jag vet att man inte ska vara kräsen men jag kommer verkligen inte klara det. Varför ska man behöva 3 års erfarenhet för att hälla upp en jälva öl?! Det lär man sig på 1 sekund. Och le kan jag och blanda drinkar så varför 3 år?! Jag ger upp snart och försöker accepterar att man inte alltid kan få det man vill. Men jag vill ha allt jag vill ha! Iaf ett jobb! Snälla!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback