ser tillbaka lite mer :)

Jag läser min blogg från förra hösten. Alla är typ deppiga, eller så är jag sur.. Pucko Mills!
Men så hittade jag ett roligt inlägg från när jag, pappa och Annica hade en Harry Potter lördag :) Dom är alltid lika roliga!

"Harry Potter the wedding"
"Harry Potter the baby"
"En liten töntig glasögonorm. Brad Pitt skulle varit med, han är det ju lite stake i. Harry Potter har ju inte ett ända skäggstubb. Han kommer ju bli fucked for life"
 
Man skulle kunna säga att jag har en "se tillbaka dag" För nyss fick jag känslan som jag hade i Egypter kl 3 på natten när jag och Annica låg i mattsofforna med engelsmännen och rökte vattenpipa, så underbart. Och över oss hade vi en gulblinkande palm :) Jag vill hem och röka pipa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback