svenska favoriter!

Så klockren! Jag satte på Svenska Favoriter för att kolla om dom spelade något roligade än Paris Hilton. Då fick jag lyssna på slutet på en usel smör låt och sen började dom spela Ace of Base! Minnen, minnen må jag säga! Idag när jag kommer hem ska jag lyssna på dom :) Och kanske ännu mer Arvingarna.. Och förhoppningsvis ta ett glas vittvin, för jag är toksugen på det! Ska ringa läkargrejen och kolla om man får dricka lite vin fast man medicinerar sig. Jag är ju trots allt frisk nu, bara att medicinkuren inte är slut.. Jag skulle verkligen vilja "Supa satan" ikväll, så fint som man kan uttrycka sig. Jag vill bara ha jättekul och skita i resten. Det känns som att det skulle kunna lyckas för nu spelar dom: "Jag klär, jag klär av mig naken" på radio :) "en naken man, en naken man, en naken man, en naken man" 


JAN JOHANSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (gamla skivan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback