The Ågren-dag!

Jaha ja, igår var igår... Smart Mills! Började jättebra med bowling och tokröj på Rockbaren! Vi gav bartendern en Def Leppard cd så lyssnade vi på den några gånger. Jag och Veronica fick blanda våra egna drinkar. Jag valde såklart en Pink Panter och en sån där vars namn är väldigt otrevligt "Våt F****" Sen drack vi brinnande B52, gott gott. Sen blev allt katastrof och jag vet egentligen inte riktigt varför, men fattar ingenting stämmer det att jag gör! Efter mycket tjat, gnäll och 3 små ord som man kanske skulle valts att säga vid ett nyktrare tillfälle (och inte inne på en toalett på Rockbaren) så blev det fest igen! Jag fick två till B52, en drink och en öl. Sen när jag stod uppe i trappen och pratade i telefon kom ett välkänt ansikte förbi, Fyran! Det var ju lite trevligt! Sen gick vi hem till Jocke vid 3 och drack tydligen lite till.. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. Jag ramlade runt i Jockes lägenhet med stövlarna, Jocke fick ta av stövlarna, Mills plockade ner tavlor och satt och skrattade åt, Mills spydde, Mills decka lite överallt, Mills utövade en treat och lite annat. Kaos är huvet och snart ska jag på arbetsintervju! Uuuuu!

Och varför ringer jag alltid stackars lilla Annica på nätterna?! Hon behöver ju sova! Förr förra helgen hade jag panik, förra helgen var jag tydligen arg och igår grät jag. Stackars liten och måste lyssna på systers tjat!

Slutsats 1: Vi ska som vi sagt inte gå ut tillsammans, det blir bara fel.
Slutsats 2: Sluta ring Annica.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback