THE fredag!

På jobbet igen.. Känns skönt att sitta vid en data så man kan skriva av sig om det skulle behövas, som nu. Jag har panik och är jättestressad för ikväll! Min överraskning lär väl uppskattas men iaf! Jag har drygt 30 minuter på mig att fixa håret, laga mat och plantera ut de 5 kuverten (som de 5 vita : ) Och jag är en tjuv! Jag gick upp och snodde Johans nyckel innan han gick upp för att låsa efter mig. I valiga fall så låser jag ju själv men han ska iväg och visa alla nycklar för någon.. Skumt! Och när ska han träffa denna människa?! Tänk om han ska hem en sekund efter jobbet och sen måste gå direkt, då förstörs ju allt! Jag har ju planerat hela veckan men allt verkar gå emot mig. Jobbet, matchen, nyckelgubben.. 

Jaja, nu ska jag trycka lite på siffertangenterna ist och dricka upp min choklad.  

Och kom ihåg "Fler roadrunners åt folket" :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback