tisdag.

Gissa vart jag är och gissa vad jag inte orkar göra.. Jag fattar inte att jag är nästan pigg när jag vaknar på monarna men sen dör så fort jag ska gå hemmifrån. Vilket betyder att jag halvsover på tågen och är nyvaken när jag kommer till jobbet. Imorrse när jag låg och övertalade mig själv att jag skulle hinna fast jag låg kvar i 10 minuter (vilket jag gjorde) så fick Johan för sig att Midori ville ha morgonsällskap. Det enda som han inte fattade är att hon alltid vill ha leksällskap kl 6 på morgonen. Så trots att man låg helt still och sov så hoppade hon på en och rev sönder ben, armar och hals. Så det var rätt åt henne att hon ramlade ner i papperskorgen efteråt : ) Nu sitter jag och hoppas att hon inte kissar ner min säng idag!

Ikväll är det dans igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback