tisdag.

Idag kommer jag att lära känna alla gator utantill i Väsby! Är hemma idag från jobbet för jag skulle till Löwet kl: 8, så tar bussen halv.. När jag kommer dit får jag vänta i 20 minuter innan jag får prata med världens otrevligaste tant! "Det finns ingen tid nu, det är ju faktiskt bäst om man ringer på morgonen" VArför kallas det då öppenmottagning?! Sen blev hon arg för att jag inte kunde i eftermiddag så jag fick en tid "som egentligen inte finns" kl:11. Då går inte 538 längre så måste ta buss till Väsby, sen byta och samma prosidur hem igen. Sen hinner jag vara hemma i 2 timmar innan jag ska till Ellströms (mer buss) Sen blir det buss hem och senare buss till dansen. Så sammanlagt kommer jag att åka 10 bussar idag. Och till råga på allt så missar jag alla pengar som jag skulle fått om jag jobbat. Dumma sjukdommar som förstör allt! Men nu känner jag inget så funderar på att avboka tiden..  

Jag misstänker att jag kommer få Bounce biljetter i födelsedagspresent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback