forbollsparty?

Jag vill verkligen träna, vill, vill, vill! Jag kan inte förklara hur lat, äcklig och dålig jag känner mig när jag inte tränar. Men när man kommer hem, lägger sig på soffan och nästan somnar så går det bara inte. Jag tänkte byta om och åka när min älskade syster kallade mig för "Fetto!!" Då blev jag så, jag kan inte förklarta hur sur så då skulle jag minsann träna! Tills jag kom ner i mitt rum och såg alla saker överallt. Det blev till att städa rummet ist. Jag hatar att sova i ett stökigt rum!

Sen blev jag medbjuden till en fotbolls get together hos Lotta och Danne, kändes inte riktigt som om det vore något för mig eftersom alla där älskar fotboll och jag inte är riktigt lika intresserad. Dvs, jag klarar inte av att se en hel match, det är så fruktansvärt trist! Så det bli saffan ikväll med Annica och Gray´s Anotomy! Inte helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback