fredag.

Idag är en dag som alla andra dagar, förrutom att det är fredag. Jag och Emma tog det lugnt på jobbet idag och spenderade sista timmen till städning och timmen innan det till att förbereda nästa veckas arbete. Och då ska dom små praktikanterna få klippa kablar åt mig tills deras händer gör lika ont som mina och Emmas, moahaha!! Johan har fortfarande semester och kommer tillbaka på måndag, får se om det blir lika slappt då eller om han kommer tillbaka med samma piska. Jacob tror att det kommer bli bättre så vi får hoppas på det!

När vi åkte hem satte vi på oss våra rallyglasögon och förde kringelvägen hem. Och äntligen! Så hann vi med ytterligare en Väsbysightseen. Blev samma stopp som sist samt ett pitstop på the busshållsplats. Men denna fredag lade jag till ytterligare en sevärdhet, i Runby av alla ställen, tror eller ej men jag hittade till rätt hus. Fyrans hus :) Haha, det är kul med gamla minnen trots allt.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback