fredag.

Tidig dag på jobbet. Hann klart med alla 200 värmare och hann till och med börja med spabelysningen. 200 ska vara klara till onsdag och jag har bara mina praktikanter till hjälp, herregud. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva dom. "Först kunde jag inte sova inatt och nu får man all den här stressen" Killan hade 3 timmar på sig att vika 40 kartonger och lägga i en värmare i vardera.

Annica ringer och frågar när jag kommer hem sen efteråt säger Megatönten:
- Oj, vad det ringer till dig hela tiden.
- Ja, folk brukar ringa och störa mig på jobbet.
- Jaha, du är en så där populär...

15 sekunder efter att han sa så till mig ringde telefonen igen, det tyckte iaf jag var ganska roligt.

Sen fick jag en 10 minuters tuppis innan jag och Annica åkte för att hämta våra skinnjackor vi beställt, jättefina! Sen blev det Centrum och jag inhandlade ett par kortbyxor. Hittade dock inget på Stadium, typiskt när man har 20% rabatt. Veronica köpte en ryggsäck som har totalt försvann bakom, var ju lite gulligt :)

Nu kom mamma så nu ska jag och Sten äntligen få våra fredagsdrinkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback