kalashelg!

I fredags slutade jag och Emma extra tidigt för att göra oss fina inne i stan. Efter 30 minuters pain så tyckte vi att vi förtjänade öl! Så då bar det av till Softbar och öldrickandes. Vädret var kanon och allt var bara jättemysigt och man blev sådär lagam glad eftersom det endast blev mackor till lunch. Sen på kvällen blev det för första gången på tre månader rockbaren! Vi sjöng en hel del jag och Emma och Veronica sjöng till och med en låt, inte med oss dock.. Lite illa faktiskt. Hem för att väcka Johan som jag sen höll vaken till 5, sen på lördagen tyckte jag att vi skulle gå upp 9. Ibland är jag nog väldigt jobbig på monarna!

Jag och Veronica hade en plan sen dagen innan. Den löd som följer: Sitta på min altan hala dagen och dricka Margaritas. Blev inte riktigt hela dagen men tre hann vi få i oss innan det blev för kallt ute. Sen kom Shappan och Åsa som hade varit så duktiga och gjort högskoleprovet. Halv 12 var alla jättetrötta och gick hem. Så där satt jag i köket och panikade för jag var så pigg. Ringde Johan, 10 minuter för sent för han hade precis satt sig i en taxi till Märsta, tänkte ju joina han på fest. Men icke. Min soulmate räddade mig då dom hade en hejdundrandes fest hemma, så den sprang jag till så fort jag kunde och fick där massa vin, drinkar och ossst! Min kväll var ju totalräddad! Jag hoppas att jag är välkommen på nästa Henäng fest också :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback