lördag.

Igår efter jobbet åkte jag in för att träffa Emma och painas igen. Men det painade inte och det gick jättefort. Däremot så var fötterna katastrof. Av någon anledning är man ju alltid lika envis och ska ha sina nya skor just den dagen man ska in till stan och då en massa. Men jag älskar ju mina blommiga döskalle skor! Så idag är det skavsår stora som plommon som är modet.. Efter vi var klara igår mötte vi Carro och Markus vid Medis för att sen åka till Gullmansplan och dricka ööööl! Satt i solen och hade det jätte mysigt Veronica kom också förbi en sväng och drack öl. Blev buren till tunnelbanestationen av Markus eftersom jag inte kunde gå själv. Sen blev det tåget hem som jag självklart inte matchade med tunnelbanan, så det blev pommes och bea på Burger King. Åkte hem till Jocke för att leka med han och Johan, blev buren av Johan dit eftersom jag fortfarande inte kunde gå :) Fick lite drinkar innan vi gick ner till Hästens, där blev jag bjuden på öl och en till drink. Sen kunde jag inte gå igen och blev buren till Fabben av Jocke. Jag ska börja låtsas att jag alltid har skavsår! Blev i vanlig ordning en Tokyo, som inte alls var god, så jag lyxade till det med en Caipis och fy satan i gatan vad god den vaaar! Delade taxi med några killar hem så billagt blev det också!

Idag skulle vi gå på marknad men hann inte :( Och det var inte för att jag sov! Vi gick upp vid 9, snabb duchade och tog oss till bussen efter att ha gått förbi Johans päron och lånat ett par skor till mig. Bussen gick såklart inte så vi skulle inte hunnit dit innan Johan skulle till Märsta. Så Posten och bakispizza blev prio ett men det sprack ju eftersom dom inte öppnar förrns 12. Kom hem vid 11 la mig på soffan och somnade på 1 minut. Blev väckt av en superpigg Veronica kl 12 och sen kunde jag inte somna om..

Nu ska jag försöka få mig själv att se mänsklig ut för ikväll ska vi ut :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback