måndag.

Eftersom mitt internet var dött hos båda mamma och pappa förra veckan så fick jag fusk blogga lite. Så nu har jag lagt upp massa fusk inlägg från förra veckan. men det gills, nu funkar allt som vanligt igen :)

Efter en kalashelg så blev det då måndag igen, en tråkig måndag! En trött måndag och en godissugen måndag. Men jag ska hålla mig! Fasst det är ju påsk snart, det blir ju lite svårt! Kort vecka iaf, men tydligen inte halvdag på torsdag. Men Jacob sa att om Emma ska jobba och vi blir klara så får vi sluta då. Så det gäller att slita sönder sig tills dess så det blir så tidigt som möjligt. Johan är nämnligen inte där så Jacob bestämmer då :) Asbra!

Nu ska jag och Veronica börja hurta oss på riktigt igen så snart bär det av till skivstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback