måndag.

Jag hatar mina praktikanter, dom bestämde sig helt enkelt för att inte komma idag. Så där satt jag med 200 spabelysningar som skulle göras! På onsdag ska dom vara klara, så dom måste komma imorrn annars blir det jobba över hela natten för stackars Mills! Det ända som var lite bra idag var att Johan hade bestämt sig för att vara snäll så han hade köpt tre tårtor till tvåfikat! Sucée! Fick reda på att jag har 9 betalda semesterdagar så det blir ledigt nästa måndag (fyra dagars helg!) och det 1 juni då jag och Johan har ett år! Sen efter jag slutat så tar jag ut restan av dagarna då så jag får lite lön i augusti också! Asbra!

I veckan behöver inte jag flytta runt på massa saker och stressa ihop massa mat till lunch innan träningen för jag ska nämnligen inte springa iväg till Johan någonting. För han ska bo här hos mig hela veckan eftersom pappa har rymt till Hawaii utan mig :( Men bo själv med Johan och Midori är ju inte så dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback