onsdag.

Idag har Emma jobbat hos mig och hjälpt mig med alla mina flödesvakter, gick ju jättesmidigt att vara två plus att jag hann börja klippa upp massa kablar. Vårs flödesvakter startade krig med varandra och det var ganska tydligt att mina skulle vinna eftersom dom var dubblet så många. Plus att dom hade solens och vindenskraft för att inte tala om mördar maskinen! Jaa, ibland kan man roa sig. Vi passade också på att ha lite tjejsnack och vad som tynger oss just för tillfället, Emma hade lite mer saker än mig men jag var en bra lyssnare och så lyckades jag komma på lite saker jag också. Vi kom på att vi är alldeless för unga för att gifta oss och såna där seriösa saker, inte för att det är aktuellt men iaf :) Satt ute idag också och lilla Emma vägrade att ha jackan på sig trots att jag tjatade ihjäl henne, ibland är det jobbigt att ha så mycket ansvar! Idag frågade jag Johan om jag fick jobba kvar tills den 14 juli och då sa han att jag fick jobba kvar så länge jag ville, asnice! Då får jag nu en hel lön i juli också! Mitt sparkonto kommer svämma ööööver, eller nästan inte iaf..

"Kashen rullar på som det ska det går bra nu" Sjöng jag när vi stod och limmade fast kuddar på tangentbords sakerna för det var ungefär så det kändes då.. Man gör verkligen super tråkigt men pengarna kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback