onsdag.

100 elvärmare klara idag! 125 ska levereras imorrn, det luktar tidig dag imorrn! Jacob tyckeriaf att jag ska få göra det och han bestämmer. Plus att om Lasse inte kommer med all brist imorrn kan jag inte gaöa klart en endaste en! Fasst jag lär ju inte få sluta kl 8 för det. Förhoppningsvis hinner jag hem innan jag ska till Decc.

Idag var vi i den där rolig flaskaffären igen :) Så nu är kylskåpet hos Mutti fyllt med en massa fina flaskor i alla de färger och former! Kanoners. Och alla verkar ha sett att det ska regna på fredag utom jag! Jag har sett att det ska bli 5 grader och sol! Men det spelar ingen roll om det regnar för jag har en vission! Plus att om vi är 10 pers i tältet och massa värmare och ljus så kommer det att bli varmt! Man kan ju för gudsskull inte sitta inne på en grillfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback