onsdag.

Igår var jag världens snällaste flickvän och gjorde fint hos Johan. Diskade, vek alla 1000 tröjor mm, plockade undan samt la ut allt jag köpt. Matte till hallen, duk och ljusstakar till köket och mera ljusstakar till vardagsrummet. Jättefint blev det! Jag hade också köpt ramar för att sätta upp lite fina tavlor men precis när jag skulle sätta upp dom slog det mig: Jag kan ju inte bara gå hem och borra hål i Johans väggar, tänk om han inte alls vill ha tavlor där.. Så dom ligger där och väntar på att eventuellt få bli upphängda. Hoppas det :) Och på lördag kanske det bli Ikea med Emma!


Idag hade jag hjälp av två praktikanter på jobbet. Jag kallar dom Tönt och Megatönt. Men det är inofficiellt så tro inte att jag går omkring och kallar dom det! Dom är iaf inte till så stor hjälp, lata som satan! Ena killen skulle sätta på etiketter och oringar på små plast lock, vilket tar 1 minut per lock och han skulle göra 200 st. "Camilla? Skulle dom här bli klara till fredag" Först trodde jag att han menade elvärmarna men sen slog det mig att han menade locken! Jag sa att dom skulle vara klara idag och han utbrister "Men om dom ska bli klara idag måste man vara två" VA?! Är han helt dum? Sen när jag kom tillbaka efter rasten så hade han tagit hjälp av sin kompis. Då var det nästan så jag skulle kunna lägga mig ner och dö av skratt! Sen gick dagen och humöret nerför mer och mer.

Har precis sett på Gray's Anatomi så nu är det bara 2 timmar till nästa program :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback