onsdag.

Idag gick det förvånandevis bra på jobbet. Jag kom på något strålande. Eller jag fick snarare en snilleblixt. Det är fixturen det är fel på, det är därför allt går sönder. Den är nämnligen gjord av ett för svagt material så varje gång jag pressar viker sig den mer och mer. Praktikanterna mobbade jag ismyg som resten av dagarna. Lite trist att inte kunna dela det med någon bara, jag borde ta med en kamera och filma! Eftersom jag hade lite av en snilledag kom jag på att jag har ett partytält som borde användas på Valborg, skulle ju kännas knasigt att gå ut på någe sett..

Ikväll var jag mat ansvarig men orkade inte riktigt laga mat. Så det blev två Big One, en med nacos på! Sen fick jag äntligen min efterlängtade massage. Nu blir det Toffefe, chips och ölkorv till Grays Anatomy. Nyttig kan man vara en annan dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback