picknink!

Picknick!!! Min älskling ringde mig på vägen hem från jobbet med världens bästa idé. "Vi borde gå på pickning i naturan med baguette, skagenröra och Pucko" Vem bangar liksom på en sån idé?! Så jag kom hem hämtade en tröja och åkte för att hämta upp Johan, sen åkte vi ut mot rökerit och rakt ut i skogen tills vi kom till en massa ängar mitt i solen. Vi parkerade bilen och gick in i en stor får,ko och hästhage och satte oss på ett litet berg i solen. Jag hade såklart en riktig picknink korg med mig med filt och hela kittet. Man är väl en skillad picknickare :) Sen satt vi och åt massa mackor och drack vår pucko tills solen började gå ner, då blev det lite kyligare så vi tog oss hem igen genom trollskogen. Sen bar det av till Lidl där jag köpte en massa mat att ha hos Johan eftersom jag i stort sätt äter hälften av alla måltider i veckan hos honom.

Nu ska vi till honom och se på Hundra höjdare i badet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback