tisdag.

Det är något konstigt med min blogg, den sparar inläggen men lägger inte upp dom direkt..
Imorrse varjag hos tandläkaren vilket betöd att jag fick en lång mysig sovmorgon i min favve säng i Grimstaby! Jag hade inga hål som tur va men jag fick en lektion i tandborstning, är tydligen slarvig på det. Sen kom smällen "Och så är det första året som du ska betala" 400 kronor kostade det för att någon ska kolla i min mun, katastrof!

Sen bar det av till jobbet där stämningen inte riktigt var lika bra som förra veckan. Jag slapp klippa kablar största delen av dagen iaf och det är tur för dom är skinnflådda med blåsor :( Nu har jag två och en halv dag på mig att gör 200 st. Jag vill att Emma ska hjälpa till, praktikanterna kan ju ingenting! Men dum johan har ju bestämt så jag och Yonas satt irriterade oss idag! Tänkte jobba över idag men alla skulle gå så det blev inte så länge men tillräckligt för att inte hinna till friskis. Så jag åkte till Jysk och köpte lite saker att Johans lägenhet, känns som att jag tar över den helt snart. Men det gör inget :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Bara 400 spänn? Själv fick man en fet räkning på 600 :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback