tisdag.

Idag har jag bara varit trött, trött, trött föll nästan på att somna bland alla hundra flödesvakter. 200 skulle gått bra att göra men när Johan kommer med den fantastiska idén att göra 600 blir det lite mycket för mitt huvud. Han kom dock på en bra sak så det går fortare och så man slipper skrapa upp fingrarna. Satt ute på två rasten och det är det skönaste som finns, fasst det blir så fruktansvärt jobbigt att gå in sen efter en kvart. Då skulle man bara vilja ligga kvar där ända tills man skulle hem.

Idag blir det träning och medalpass, var ju en hel vecka sen sist så kännas kommer det nog att göra. Sen blir det av till Johan då vi planerar att klara Sonic 1 och börja på 3an, han har något playstation med alla spel som vi planerar att klara.

Nu ska jag slänga ihop min lunch till imorrn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback