tisdag.

Ytterligare en trist dag på jobbet, börjar vänja mig nu. Och Emma får inte jobba med mig imorrn, det suger! Vår chef är totalt sämst! ArsHle! Var ute och körde lite idag och tappade koncentrationen totalt, höll på att krocka med bilen framför. Fick tvärnita och halvt svänga åt sidan så pallarna nästan flög där bak. Eller inte flög men klagarna åkte av pallen, så det blev ommöblering på Avitec. Allt höll som tur var! På vägen hem från jobbet sladdade vi förbi systemet och köpte lite viktiga saker till fredag. Så någon träning hanns inte med men man måste ju som sagt prioritera fredag! För då är det världens bästa och roligaste grillfest! Dom flesta killar är dock inte hemma men det är ju dom som missar något. Jag och Veronica ska göra sååå fint! Och Decc kommer som jag nyligen spenderade en halvtimme med i telefon. Fast först på torsdagen ska vi ha lite quallity time inne i stan och äta picknick med vitt viiin! Myys pyys!

Tvättstugan ikväll? ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback