tisdag.

Jag kan verkligen inte förstå att jag en gång gillade mitt jobb. Det är ju så nedrans tråkigt! Det är ju inte speciellt kul heller när man vet att dom sparkar folk lite hur som helst! Om jag skulle få sparken vet jag inte vad jag skulle ta mig till, hur ska jag då överleva? Var ute och körde lastbil hela förmiddagen så det blev lunch 13.45 dvs undertiden dom andra har två fikat och allderless för sent för lilla mig. Jag jag ju konstant hungrig och ska jag då behöva överleva till två? Nej!

"Varför måste ni parta så hårt?"
"Därför att det är påsk, eller nåt."
Det var mammas första fråga när dom kom hem från landet och hon såg mig släpa på benen bakom mig så fort jag var tvungen att göra något annan än att ligga still i soffan. I fredags var det grillfest med en stor del av det gamla gänget var hur kul som helst. Och Decc var här! Vi och Veronica hade anordnat skattjakt och femkamp åt dom andra som var mycket uppskattat. Till och med av Emma som vanligtvis hatar att spela våra spel, så total lyckat blev det! Lördagen blev lugn. Vi spenderade morgonen i solen och sen blev det städning. Jag och Åsa fick göra det mesta eftersom Johan och Axel hittade tomteblossen (behöver väl inte förklara resten) På kvällen när jag tjatat tillräckligt men inte fick se på Dagboken för Johan gick jag i strejk och somnade halv tio på soffan. Vaknade tidigt, allt är ju relativt, sen gick vi hem till mig och spelade kubb och rökte vattenpipa. Jag vann! Sen blev det påskens andra fest. Vi spelade massa spel och tjejerna ägde killarna i så det kan låta, två gånger! Sen gjorde jag och Veronica en kanna medans dom andra spenderade dom sista timmarna på balkongen med pipan. Sen tror jag inte att tårarna slutade rinna förrns klockan 6 på morgonen. Man ska inte tänka för mycket när man är full och man ska framför allt inte diskutera hösten! Hösten är läskig! Och stackars Johan fick ta hand om mig efter att ha legat på toaletten samt missat hinken en massa i mitt rum. Om jag var han så skulle jag inte vilja umgås med mig när jag druckit.. 

Nu kom äntligen mamma hem så snart blir det köttfärssås :)

Kommentarer
Postat av: : (

Ni vann inte. Ni fuskade ju hela tiden

2007-04-14 @ 17:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback