torsdag.

Det blev ingen massage igår och troligtvis inte idag heller eftersom jag har sen träning.. Men jag kommer aldrig att vänta! På lördag morgon låter perfekt tycker jag! Just i detta ögonblick håller pappa på att packa, han ska nämnligen till Hawaii imorrn i två veckor! Det är så orättvist så aaah! Jag vill väl också vara i solen och dricka paraplydrinkar! Istället är jag fast på jobbet med Tönt och Megatönt! Idag hade Megatönt på sig en tröja som det stog Gangster på, det skulle nog inte kunna bli värre! Dom bara stör mig så fruktansvärt mycket jag kan inte koncentrera mig när dom står bredvid mig. Speciellt inte när Tönt sitter 60 cm bakom mig i precis samma höjd som min rumpa! Och så fick jag reda på att dom är 20, dom ser ut som 15åriga datanördar! Dom pratar ju om eltandborstar och utomjordingar! Sen jobbar dom i slowmotion. Jag blir så trött!

Men ju ska jag och Veronica hurta oss på Håkans skivstångspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback