torsdag.

Idag hr det kännts som fredag hela dagen, ända från att jag vaknade imorrse. Kändes sepciellt som det när jag började städa som är en vecklig syssla på fredagar. Till tvåfikar bjöd Lager Peter på bullar och jag spenderade varje rast till att ligga på ett bord ute i solen! Han som jag kallade tönt på mitt jobb har försvunnit. Han är totaly jättenormal om man jämför med megatönten! Och Peter som började samtidigt som min som jag då tyckte var lite konstig är jättesnäll. Tänk att en person kan förändra vad man tycker om andra så mycket :)

Imorrn mina damer och herrar blir det pain inne i stan med Emma igen. Och som jag sa till henne.. Eftersom att vi är stockholmare och det är fint väder ute så är det vår plikt att det går bra för barerna :) Så det blir förhoppningsvis några aftre work öl också! Sen vet jag inte riktigt vad som händer på kvällen. Resten av helgen är också fullspeckad:
Lördag: Marknad, fruktdrinkar, utgång
Söndag: Skansen (?), upsättning av partytält
Måndag: VALBORG!!!
Tisdag: Slappa och vara bakis i lugn och ro :)

Nu: Medelpass, Malins medelpass, vi kommer avlida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback