fredag.

Sitter och letar LIA plats, hur hittar man något sånt? Det ska ju inte vara en vanlig praktik á la vart som helst utan där jag verkligen skulle kunna tänka mig att jobba i framtiden. På ett eventförtag vill jag vara. Vi fick en lista över vart folk hade haft sin LIA förra åter, det var någon som hade vart på Scandic i Infra! Det ska inte jag vara. Apropå Väsby så är det en tjej i min klass som visade sig vara kusin med Mikaela som jag gick i samma klass som i 6an och 7an, världen är allt bra liten! Jag skulle iofs kunna jobba på Samba travel i Brasilien!! Stråålande : ) Dock lite långt bort, men en fantastisk tanke!! 

Igår hade jag så brutalt tråkigt så jag nästan dog! Orkade verkligen inte cykla ner till Centrum för att kolla och gå och handla hade jag inte pengar till. Så jag satt vid tvn. Har fortfarande inte fixat bredbandet! Så jag diskade utan att ha någon disk, lagade lunchmat samt åt middag utan att vara hungrig. Hittade tavlan där man sätter upp sin tvättnyckel och det fanns inte en ledig tid på eftermiddagen förrns nästa onsdag, jag behöver tvätta nu ju! Kollade senare på "Step up" som bara var en jättetöntig och trist kopia av "Save the last dance" Kan till och med lova att jag aldrig kommer se den igen. Illa!

Idag skulle Johan ha kommit upp till mig men planer förändras.. Jag kommer hem ist och tar första tåget efter jag slutat. Har sällskap på tåget också så får sociala lite..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback