torsdag.

Nu är jag i skolan igen. Första riktiga dagen skulle man kunna säga. Har haft ännu mer genomgång av  kursplaner mm, introduktion av branschkunskap och nu första datalektionen. "Det går inte att sitta framför en data från 8 på morgonen till halv 5 på kvällen" Try me, jag har gått eridär grafisk :) Har fått inloggningen i skolan så får passa på att gå ut nu eftersom jag inte har internet hemma i nya lägenheten än. Och jag har ju lovat att börja blogga nu igen när jag inte bor hemma.

Igår efter skolan blev det inköp av ett månadskort, 500 kr. Sen en resa med fel buss hem mot Haga, fick ta en promenad på 10 minuter. Kom hem till en halvstökig lägenhet som var tom! Tok ensamt var det. Började med att packa upp alla kläder som inte ens hälften får plats i garderoben. Ska få en byrå av Mutti i inflyttningspresent. Tog en cyckeltur för att kolla bussarna till idag, kom lite vilse men det ska man väl göra för att lära sig hitta. Duschade så hela badrummet blev översvämmat innan en promenad till nyhittade Ica för matköp. Avslutade dagen med "What about Brian" och "So you think you can dance" Sedan ett godnatt samtal med älsklingen!

Idag ska jag nog åka till centrum och klacka om alla mina Thailand skor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback