alla hjärtans dag!

Igår var det alla hjärtans dag! Och det var första alla hjärtans dag som jag "firar" med någon. Förrutom Anneli och Veronica då. Började med att åka till Lidl för att handla romantisk, asgod budget middag :) Kom på att vi inte skulle ha råd att äta ute eftersom vi ska storshoppa till hela helgen plus bensin. Så Lidl fick duga. När vi kom hem till Johan märkte vi att det inte skulle finnas en chans att laga mat där om vi inte diskade. Så det blev en halv timmes diskning i både kök och badrum. Seeeen, fläskkotletter, avlånga kroketter och bea :) Johan köpte världens största chokladtårta men den förblev orörd så den har vi till helgen! Sen fick jag två chokladaskar och halsbandet som jag har spanat på på Guldfynd. Såååå fint! Tack love! Sen somnade jag på soffan som jag älskar att göra under tiden fixade Johan min lunch :) Sen sov vi och mös massa imorrse!

Kärleken fortsätter för snart ska Annica på date :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback