en helg på landet.

I helgen var jag och Johan på landet. Det var den mysigaste helgen på evigheter! Gjorde inget speciellt, bara tog det lugnt, bastade och mös vid brasan. På lördan tog vi en tripp till Ludvika eftersom Söderbärke var sämsta någonsin. Där hittade jag en drinkbok som jag stod och tittade i i en halvtimme, världens vackraste var den! Men samma bilder som boken vi fick på barkursen! Sen köpte vi lite billiga filmer eftersom vi inte fått igång tvn. Before sunrise lämnade jag där uppe för lite landet mys! på kvällen fick vi äntligen igång tvn och hade schlagerparty. Eller jag hade det eftersom Johan inte kan något om schlager.. Men han var bästa sällskapet ändå! Åt världens godaste middag också, fläskfile med Mills misslyckade med totalt godaste gorgonzola och cream fraise sås! Mitt vin hade legat ute i snön hela dagen så korken gick inte upp så cider fick duga. Kändes dock lite jobbigt.. Johan fick min försenade alla hjärdansdag present som var mycket uppskattad, speciellt slutet. Vilket var mycket uppskattat från min sida också :) Något spelade orkades dock inte med men om man har tur kanske på fredag!!!
Älskar dig my love! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback