fredag.

Fredag, fredag, fredag. En icke partyfredag är här. Det var ett tag sen. Febern har gått ner två ynka steg, alltid någonting iaf. Satt uppe hos Annica imorrse medans hon gjorde sig iordning. Så kom jag på att jag vill också gå i skolan eller ha ett jobb där man kan ha vanliga kläder på sig. Där man inte behöver ha skitkläder på sig för att man blir smutsig hela tiden. Så ikväll när vi ska till Kista och gå på bio ska jag njuta av att ha mina vanliga kläder på mig. Speciellt efter denna sjuk och äckel vecka. Filmen börjar nio vilket betyder att den inte är slut förns kvart i tolv. Jag kommer typ somna. Sen blir det sova länge imorrn så man orkar med allt folk som kommer hit. Ska fråga ut Sus massa om deras resa.

Funderar på att se Hair idag, Tessan har visst glömt den här :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback