lördag.

Inatt somnade jag inte förns halv fem. Kaos! Vi kom hem från bion strax innan halv ett och då fick jag en himla massa energi någonstans ifrån. Johan ville inte prata med mig men jag babblade på ett bar tag ändå. Sen började jag äntligen skriva lite på min ansökan och sen låg jag och läste ett fyra. Då snarkade han så då kunde jag inte somna. Och lång sovmorgon blev det inte heller. Febern försvann igår men har nu gått upp igen och halsen är helt uppsvullen så jag kan knappt prata. Jag klarar inte av att vara sjuk längre! Jag orkar inte och jag kommer inte få några pengar nästa månad om jag fortsätter såhär.

Nu ska jag ta en dusch, knapra massa ipen sen lyssna på en party skiva och bli lite pigg till allt folk kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback