lördag.

En morgon med Def Leppard är ju faktiskt aldrig fel! Vi vaknade kl 9 imorrse, precis som förra helgen. Vi har kommit på att vi håller på att bli gamla eftersom vi alltid somnar så tidigt, innan tolv! Är i och för sig ganska skönt en fredag efter att ha jobbat. Kollade på Lasse B på Så ska det låta och jag lekte därefter allsång hela kvällen! Sen somnade vi först på sofforna eftersom vi inte fick plats på en, jättemysigt :P Sen gick vi ner vid ett och kl tre kom Annica och alla hennes kompisar hem och skrek. det var hårt! Gårdagens kvällsplaner blev inte riktigt som jag hade planerat. Det bev ingen kloning, inget spel, en timmes dusch isf bubbelbad, cola isf cider och revbensspjäll till middag. Mina planer blir aldrig som jag tänkt.

Nu har mitt sällskap åkt till Märsta och Annica och Tessan vill inte leka med mig så jag ska äta frulle!

"Om jag viftar mer på näsan nu kommer jag att flyga iväg"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback