måndag.

Idag var det jobbet igen, inte direkt frisk men ibland måste man. Och till råga på allt var jag tvungen att jobba över! Eftersom jag  var sjuk hela förra veckan har mina saker bara stått och samlat damm, när Johan och Jakob vet att dom ska iväg på fredag. Någon annan kan väl läsa bruksanvisningen och lära sig själv. Om jag kunde som jobbat där i en månad borde väl någon som jobbat där i 8 år klara det! Dessutom kommer det ytterligare 200 imorrn SOM OCKSÅ SKA SKICKAS PÅ FREDAG!!! Och på fredagar levereras sakerna innan lunch för vi slutar halv två! Jag kommer alldrig hinna! 200 tills onsdag ska vara klara! Panik! Blir massa sena kvällar, nästan som på grafisk! Och speciellt på onsdag då Emma ska jobba med mig! Det var verkligen på tiden! Jag lääääängtar!

Nu sitter jag och pratar med Adam på msn, är lite annorlunda men han är ju väldigt söt att titta på när han dansar framför webcamen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback