måndag.

Det är ju jättebra att Annica har sportlov för nu jobbar hon på mammas jobb. Vilket betyder att hon kommer hem senare än jag, vilket i sin tur betyder att jag får äntligen spendera lite quality time med min dator! Skitbriljant är det!

Igår när jag vaknade hos Johan hade jag panik för jag hade glömt min telefon hemma. Sen när jag kom ut i hallen låg min handväska där, som jag inte ens kvällen innan kom ihåg att jag hade med mig. Där ligger självklart min telefon och en brieost som jag av något puckad anledning tagit med mig. Sen stressde vi hem till mig för att jag skulle hinna städa innan mamma och Sten kom hem från landet. När vi kommer hem är det redan städat, för det hade vi tydligen gjort innan vi gick efter schlagerpartyt.. Jag och Veronica är kassa på att dricka men vi ska testa en femte drickteori på landet nästa helg. 

Igår vann BB med 3-0 över HMT!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback