minus tusen!

Ikväll har jag varit på ganska bra humör. Det blev ingen träning som jag verkligen inte orkade med plus att min rygg håller på att dö. Och ju mer jag tränar och jobbar ju mer ont gör det. Sen började med Johans album och det blir så himla fint och jag har inte änns satt in korten! Har skrivit massa datum och citat :) Sen gick jag till pappa för han är borta och jag ska ha hans bil imorrn. Sen dog mitt humör till minus tusen när Midori hade kissat på mitt nya täcke! Så nu får jag inte sova med det heller! Jag fattar inte varför hon har börjat sådär igen?! Och nu ska jag äta middag som jag verkligen inte är sugen på! Och jag som älskar att äta middag! 

Snart får jag se till att bli glad igen för snart kommer Johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback