onsdag.

Äntligen har vi köpt en ny data till pappa, jag är såå lycklig! Och så har vi köpt boxar så jag och Annica får alla möjliga kanaler i våra rum :) Pappa är trött på att missa all sport för våra serier, jag förstår inte varför?!

I Metro idag stod det att mina kvällplaner skulle förändras. Min kvällsplan var att leka med Emma! Sen när jag ringde henne på lunchen kunde hon inte leka med mig för hon skulle jobba. Lite scary. Så jag får kalla in min reservdate, inte alls dåligt med det sällskapet men jag ville ju träffa lilla Emma ikväll! Men vi får kolla på Sagan om ringen och äta kladdkaka på lördag ist! Sen ska jag äntligen få dricka mitt vita viiin från landet! På lördag altså..

Nu:
dusch, kyckling, ost, chips, OC, What about Brian, hångel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback