sjuk igen :(

Idag har det varit en dålig dag på jobbet. Var hur trött som helst och mådde skit. Efter frukost blev det bara värre och efter en timme blev det upp med maten igen. Gick inte hem för jag har inte råd att vara hemma mer samt att jag har i stort sätt varit sjuk varannan vecka sen det här året började! Men nu har jag feber också! Ska ändå jobba imorrn! Bara det inte är kräksjukan, mamma hade tydligen spytt hela helgen uppe på landet. Dit vi ska i helgen och därför måste jag ju vara frisk! Fick iaf åka lite lastbil, då blev det ju lite bättre! Blir ingen träning ikväll, blir middag och sen sängen!

Förrutom att jag kanske är sjuk igen så har jag maximal otur och gör illa mig hela tiden! Igår halkade jag i badkaret och stog i låret så det är helt uppsvullet och blått. Idag fick jag världens största och bredaste häftstift i handen, sen slog jag i grinden och nyss gick jag in i dörrhandtaget. Klarade mig iaf undan med endast ett papercut idag! Alltid något! 

Imorrn fyller pappa Pigge år! Och vi har ingen present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback