söndag.

Efter en vild fredags kväll/natt med några för många drinkar och konstiga ideer vaknade jag hos Johan igår. Och fy satan vad hemsk hela morgonen var. Tre alvedon hjälpte inte någonting, det är då man vet att man inte skulle svept den där sista drinken innan man åkte hem. Var på Fabben med Åsa, Lina, Emelie och Emily. Det var white night och folk som var där i svart ville vi slå, själva var vi kritvita hela bunten. Skoj var det iaf!

Efter den hemska lördags morgonen skulle vi på friskis med live band. Jag orkade inte göra så mycket. Ingen styrka alls blev det, jag låg och hejade på Veronica ist. Sen förberedde vi oss för ytterligare ett schlager party. Helt rätt låtar vann, The Ark var klart bäst. Sen lekte vi Tarzan och Jane och det ända jag undrar är varför vi aldrig har lekt det förrut?! Men sanninger är dock att jag var sämst! Pinsamt! :) Efter allas glas var tomma skulle det bli hem färd. Men efter att ha hjälpt Veronica att städa undan så fastnade vi i hallen i en halv timme. Då tänkte vi att det var lika bra att sätta sig och ta en öl till. Sen blev klockan helt plötsligt halv fem så då blev det dags att gå. Sov till tre idag och låg i sängen till halv sex. Så, så mycket spännande har inte inträffat ..  Än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback