tisdag.

Idag har min hjärna varit ganska tom eller kanske för överbelastad så jag har känns mig tom. Har suttit och kört lastbil hela dagen. Barkaby, Arninge och Märsta två gånger fram och tillbaka. Till Märsta är det inte så långt, hemifrån.. Men från Vallentuna tar det typ en evighet så på min första vända dit plockade jag upp Emma som fick hålla mig sällskap i två timmar. Det behövdes efter hela förmiddagen själv! Krocka höll jag på att göra också, det är ju livsfarligt att kasta ut mig i snöstormen på det där viset! Men det gick bra att hitta överallt om man jämför med sist när jag skulle till Täby. Ringde min privata gps, Sten! Stone is the shit på att hitta! Efter en evighet i lastbilen bar det hemåt och direkt till Friskis, så nu har jag varit sådär hurtig igen! Det firas med en påse chips :) 

Snart har jag en puss date! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback