tisdag.

Det blev det ingen träning idag heller. Jag och Annica kom på igår att pappa fyllde år så det blev en sista minuten tripp ner till Centrum och eftersom jag hade tänkt en massa så visst vi redan var som skulle inhandlas. Gick på 5 minuter. Det blev en stor väska med en massa pokersaker eftersom han som alla andra har blivit frälst av texas hold'em. Sen blev det onyttig middag i Centrum med Sten eftersom mamma inte var med :) Det är bra att hon har sin "mamma, göra vad jag vill dag" varje tisdag, för det betyder också att vi får göra lite som vi vill! 

Idag hände något hemskt på jobbet, eller rättare sagt på Pahléns. Jag skulle dit och lämna en jätte pall med 100 elvärmare. Jag kommer dit och blir jättestolt över min fantastiska parkering inklusive backning. Sen får jag runt och ur pallen ur lastbilen. Lite för mycket. Pallen vägrar att stanna och eftersom den var så tung och det var halt kunde jag inte hålla emot. Så pallen flög av hissen och ner i markan där allt ramlar ut i snön och leran! Det går inte att förklara hur hemskt det var! Jag och en kille hjälps åt att plocka upp allt under total tystnad. Sen åkte jag där ifrån så fort som möjligt och började böla. Sen blev det två vändor till Craelius i Märsta, där jag var jätteduktig. Fick in alla sex pall i bilen själv och det är inte lätt att vända runt med sakerna där inne! Plus att killen som jobbar där är jättesnäll! Jag tycker om snälla människor!  

Nyss när jag skulle skriva tisdag som rubrik skrev jag torsdag, jag lever nog lite föra i tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback