torsdag.

Idag blev det inge jobba över! Orkade inte plus att jag inte skulle kunna ta mig hem då. Alla andra verkade dock göra det idag. Har stressat järnet hela dagen och min kära medhjälpare verkar inte riktigt fatta hur mycket det är eftersom hon helt plötsligt går iväg och pratar med någon annan i en kvart. Imorrn har vi 90 minuter på oss att göra 12 värmare och 20 som är halvklara plus packning. Jag ska leka boss :) Och Emma ska få göra det jobbet som är bordet bredvid mig såklart! Så vi kan fortsätta våra viktiga diskutioner! Och fredagsflumma!!

Jag tänkte göra en liten presentation av veckan som gått:
m - Jag vaknade hos Johan och drog mig upp ur sängen. När jag ska ta på mig jackan ligger ett kuvert i luvan. Det var ett kärleksbrev :) Vilket gjorde min dag eftersom jag bara fått ett tidigare i mitt liv, av Emma!
t - Jobbade till 7 och blev lämnad själv kvar. Inge sa något om larmning osv så jag åkte bara. Allt var visst olåst!
o - En jobbig morgon då bilen vägrade starta! Åkte till sjukan för att ta lite prover sen blev det kommunalt till jobbet (Vallentuna) Både jag och Emma fick massa skäll av våran trevliga chef. Men sen fick jag bossa över honom hela eftermiddagen då han skulle lära sig Pahlens. Var hur skönt som helst!

Idag efter jobbet åkte vi till Jüsk! Jag har köpt ett nytt täcke och kuddar till pappa, jättemysiga! Snart blir det en ny säng också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback