torsdag.

Jag kommer inte be om ursäkt igen för att jag är dålig på att blogga! För jag vill men jag har inte tid. Kommer hem strax innan halv sex varje dag, äter och åker till träningen. Eftre det åker jag hem till Johan eller så kommer han hit och då blir det ju inte så mycket tid framför datorn.

Jobbet den hät veckan har varit ganska kaosigt. Jag har fyra olika projekt igång samtidigt, 9 pallar, 4 olika ordrat + tidsplaner + packlistor samt kartonger i hela lokalen att ha koll på. Johan sa att han tyckte att det var kul att se hur jag utvecklades i arbetet och bra att jag har koll på allt. Har kört lastbil två gånger också. Körde lite fel ena gången eller ganska mycket. Tog 1 timme och 30 minuter att ta mig till stället som det egentligen tar ca 20 minuter att ta sig till. Hur misslyckat är inte det egentligen?! Och om 300 familjer får vattenskador pga deras pool kan det kanske vara mitt fel :S Vi har vattentestar flödesvakterna helt fel så nu vet vi inte om dom vi skickat iväg är tätade ordentligt!!! PANIK!!

Men imorrn är det fredag och då ska jag och love till landet hela helgen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback