torsdag.

Haha, pappa sjunger och dansar "Hey Mickey" med Midori :) "Hey buffly buffly buffly hey buffly buffly buffly HEY BUFFLY" Haha, Buffly är Midoris andra namn..

Idag var vi på ett mindre roligt friskis pass. Ledaren var tokpigg så all energi gick åt bara av att titta på henne.. Men dessvärre är det ända passet på torsdagar förutom puls och det ska vi inte klara förrns om tre månader! Om det ens kommer att gå då. Imorrn är det super kort dag på jobbet, halv två! Sen när jag kommer hem har jag för hoppningsvis fått lön så jag kan öka summan på mitt spar/sommarkonto. Kommer att gå över 10, känns helt underbart!! Sen efter friskis blir det skumbad, cider, något matigt, kloning och eventuellt spel (om jag får bestämma)

Idag fick jag ett jätteroligt love sms.. "Shit vad jag älskar dig asså" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback